Na skróty
Pomoc w kilka minut – bez wychodzenia z domu
Uzyskasz wsparcie w następujących tematach:
Wsparcie techniczne; Zgłoszenie awarii, Sprzedaż usług;
Infolinia
6:00-23:00
Podczas rozmowy możemy Cię poprosić o:
Klient indywidualny – imię i nazwisko osoby na którą podpisana jest umowa,
numer konta abonenckiego (numer znajdziesz na fakturze) lub adres świadczenia usługi.
Klientów biznesowych – pełną nazwę firmy, adres siedziby i NIP.
Jesteś zainteresowany usługami GVT?
Zostaw kontakt. Oddzwonimy i przygotujemy ofertę dopasowaną do Twoich potrzeb.
Myślisz o rozszerzeniu swojego pakietu?
Zadzwoń do naszych ekspertów, dostępnych od poniedziałku do piątku, 8:00-20:0
i sprawdź, co jeszcze mamy dla Ciebie.
Chcesz kupić usługę - dla nowych klientów
Kontakt z Przedstawicielem terenowym – 7 dni w tygodniu
Legionowo
Chcesz przedłużyć umowę
Kontakt z Opiekunem klienta od poniedziałku do piątku – 8:00-16:00
Biura Obsługi Klienta
poniedziałek – piątek: 8:00-16:00
NIP: 5361816234; REGON: 140938539
Wpłaty za usługi GVT prosimy kierować na indywidualny dla każdej umowy numer konta bankowego.
Numer konta znajdziecie Państwo na fakturze, protokole zdawczo-odbiorczym i po zalogowaniu w strefie abonenta.